Gråstein-rapportering til gull-optimalisering

Gjør kjedelige rapporter til inspirerende endring.

Rapporter kan være både tunge og kjedelige. I dette foredraget viser vi noen enkle prinsipper for hvordan man kan forstå rapportene bedre, uansett kompleksitet på tallmaterialet.

Formål:

For at rapporter skal ha noen verdi, må tallene gi grunnlag for endring. I dette foredraget forteller vi hvordan markedsføringen kan få noen kraftige oppsving ved å benytte de rette analyseverktøyene, samt vite hva man skal se etter.

 

For hvem:

Næringslivsledere, ledergrupper, markedsførere, styremedlemmer og investorer.

 

Temaer:

    • Oversikt over analyseverktøy som finnes
    • Hvordan komme i gang
    • Oppsett av maler for rapporter
    • Oversikt over hva man skal se etter for å kunne oppnå endring

     

    Varighet:

    30 minutter

    ØNSKER DU ET FOREDRAG
    TILPASSET DIN BEDRIFT?
    LA OSS TA EN PRAT

    Stian Tjervåg Fredriksen
    Rådgiver
    stian@sorentio.no

    92 60 10 94