Slik lager du digital markedsplan for din bedrift

Slik lager du digital markedsplan for din bedrift

Publisert den 16.09.2020 av Herman Ekeberg

Hvordan kan digitale markedstiltak sørge for flere kunder og økt omsetning? Og hva bør du gjøre først?


Det er mye å tenke på, det er det. Men fortvil ikke. Med de rette prioriteringene og kyndig veiledning vil du løse disse utfordringene. Eller mulighetene, rettere sagt. Det er det det er.

Og mulighetene er store!

Prioriteringsliste for digital markedsføring

Vi har laget en E-bok der vi har satt opp en prioriteringsliste over hvilke tiltak du bør ha for digital markedsføring. Her vil du se hvordan du, stein på stein, bygger en markedsplan som gir resultater.

Nedenfor ser du tiltakene vi omtaler i E-boka Prioriteringsliste for digital markedsføring, og som vi har rangert i 6 nivåer:


1. Start med nettsiden
2. Søkeordsannonsering
3. Søkemotoroptimalisert innholdsproduksjon
4. Sosiale medier
5. Bannerannonsering
6. Videoproduksjon og videoannonsering


Er du klar for å komme i gang? Last ned E-boka og legg en plan!